Vattenbyte

Idag har vi bytt vatten i vårt spabad för första gången. Vi tog hjälp av en dränkbar pump inköpt på Jem & Fix. Det gick smidigt.
Sen rengjorde vi hela karet och fyllde på nytt vatten. Allt som allt tog det ca. 3 timmar. Men man behöver ju bara göra det ca 3-4 gånger på ett år så det är ju inga problem. Idag gjorde vi detta mitt i regnvädret. Nästa gång blir i december. Då kanske det är snö och kallt ... Brrrrr! Nu ska vattnet värmas till 38gr igen så nån gång i morgon eftermiddag/kväll är det badklart!
Lite jobb att ha spabad men helt klart värt det! Vi ångrar inte köpet. Nu väntar vi på leverans och montering av utedusch.

Vattnet pumpas ur

Nytt och fräscht vatten




Mys med ljus denna regniga lördagskväll 


Kommentarer
Postat av: frida

Hej, hittade denna blogg när jag googlade A:012 Trivselhus och är lite nyfiken på hur priset är på detta hus? Jag och maken fastnade för det och är i lite byggtankar. Men innan man kontaktar en säljare kan det ju vara en ide att veta om det är ett hus i rätt prisklass :D

Super fint hus ni har fått!

Svar: Oj, har visst missat din kommentar. Det beror på ganska mycket vad huset hamnar på... Vad tomten kostar, vad man väljer för tillval, om man gör mycket själv m.m. Jag rekommenderar er att kontakta Trivselhus så får ni ett hum om vad det kostar. Inget köptvång ju utan ni kan bara prata med dem. Lycka till!
Sussi

2016-02-14 @ 21:52:17
Postat av: Biggeros

Så mysigt!! Såklart det är värt det!! Vi ska köpa ett spa och jag vet att vi kommer använda det väldigt ofta. Ha det bra:)

2016-03-07 @ 18:10:51
URL: http://biggeros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0