Semester

Första semesterveckan har spenderats tillsammans med goda vänner från Österrike. En fantastisk vecka på många sätt. Glada skratt, god mat, utflykter och olika äventyr. Alla har fått bra träning på sin engelska.




Idag har jag tillbringat dagen med att städa hela huset så nu är det rent och fint. Roffe har äntligen fått klippa gräset för första gången. Som han har väntat på att få göra det. Fint blev det.
Vår trädgårdsarkitekt/trädgårdsmästare (min syster Lena) dök upp och började gräva och plantera. Så nu har vi två land till på G. Ett med syrener och ett med järnek och en annan buske som jag glömt namnet på. Mamma kom också och hjälpte till. Blev jättefint! 
Kvällen har tillbringats hos Emma och Alex tillsammans med Joakim och Amanda, Jonatan och Carro och Hanna. Och förstås Liam, Lykke, Kongo och Sigge. En härlig kväll ❤️!

Nöjd man klipper gräs

Mamma och Lena rensar ogräs

Nyklippta buskar

Kommer att bli stora fina syrener så småningom

Järnek och busken som jag glömt namnet på


Nystädat 


Kommentarer
Postat av: Gun-Marie

Så fint Ni har det!

Svar: Tack Gun-Marie!
Sussi

2015-07-19 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0