På utsidan

Nu var det längesen det blev ett inlägg i bloggen. Men bättre sent än aldrig.
Tänk att det är ett år sedan första spadtaget togs. Och fortfarande händer det grejor här hela tiden. Nu dock mestadels på utsidan.
Plattläggningen är i stort sett klar. Det ska på några stenar till på muren som går längs med infarten och det ska göras nåt trappsteg vid ytterdörrarna. Sen ska det läggas plattor i botten där spabadet ska stå.
Det är riktigt skönt att ha plattor att gå på och slippa dra in allt grus.

Lite bilder:


Pågående arbete 






Här ska spabadet stå







Lite gult lyser upp tillvaron

Varmt och skönt




Kommentarer
Postat av: Sussi

Läckert. :D

Svar: Tack :-)
Sussi

2014-10-21 @ 09:52:30
URL: http://myawesomedays.blogg.se
Postat av: Kvartettmamman

En superbra ide att ha en blogg om sin dröm. Roligt att kunna scrolla ner i din blogg och se förvandlingen.

Svar: Tusen tack! Det är roligt att dela med sig. Många som uppskattar det!
Sussi

2014-10-21 @ 10:23:35
URL: http://kvartettmamman.blogg.se
Postat av: Karolina

Hej!
Karolina heter jag och jag jobbar på ett produktionsbolag som heter Framelab http://www.framelab.se/ och vi producerar Byggmax reklamfilmer. Just nu är vi precis i uppstarten av vår castingprocess och jag hamnade på din fina blogg"
Jag vet att detta är en long shot, vet inte om ni använder dig av Byggmax eller om ni bygger på något nu, men om detta låter som något intressant för er, hör gärna av till mig på [email protected] så berättar jag gärna mer!

Allt gott,
Karolina

Svar: Hej Karolina! Vad kul att du frågar oss! Men vi är ju i stort sett klara med vårt hus nu och i vår och sommar ska det bli trädgård. Vi har inte Byggmax så nära oss så vi har inte använt nåt från dem. Hade varit kul att vara med annars! Tack än en gång för frågan! Hälsningar Sussi
Sussi

2015-04-20 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0