Inflyttning

Nä, jag kan inte fatta att vi faktiskt flyttat in i vårt hus. Vi har drömt och väntat så länge så man kan inte riktigt ta in det.
Vi hade slutbesiktning i onsdags och började städa direkt när vi fått godkänt. Min fantastiska mamma har hjälpte oss med detta. Ovärderlig hjälp! I fredags var jag ledig och då städade jag det sista. Sen började jag flytta lite grejor.
I lördags åkte jag och Roffe till Mio i Värnamo och hämtade soffan. När vi kom hem stod ett helt gäng och väntade på att få hjälpa till med flytten.
Philip, Jacob, Lisa, Hanna, Mickan, Jonatan, Carro, Lena, Thomas, mamma - tusen tusen tack för hjälpen! Utan er hade det inte funkat. Det gick så snabbt också så redan i lördags sov vi första natten i huset. Det kändes som att bo på hotell och helt fantastiskt underbart.
Vi har lite småsaker kvar som ska fixas men vi tar det lite när vi har lust. Man är ganska sliten nu.
Redan nästa vecka ska vi dessutom börja med altanen.

Några bilder kommer här!







Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Sussie!
Va kul!! & Random gör sig riktigt bra över ert matbord.
Kram Camilla

Svar: Ja, älskar den lampan! Kram
Sussi

2014-07-01 @ 22:29:37
Postat av: malincatrin

Första natten i vårt hus var vi helt matta men överlyckliga. Är fortfarande helt fantastiskt att äntligen bo i huset. Random-lampan, är ni nöjda? Funderar på den över vår köksö.

Svar: Vi är supernöjda med Random! Älskar den lampan!
Sussi

2014-07-02 @ 05:39:56
URL: http://villaaroma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0