Vi jobbar på

I veckan har Göran från Elajo fixat och donat med eldragning i huset. Han har fortfarande lite kvar men det börjar bli klart. Flera väggar är klara med spånplattor och sen gips.
Jag har varit och mätt de fönster som ska ha fönsterbrädor idag så att de kan beställas. Jag råkade visst ha sönder måttbandet... Trots att det stod Stop med stora bokstäver så drog jag ut måttbandet så långt det gick. Sen var det kört!
Min syster Lena kom och hjälpte till att mäta ut vart taklampan över matbordet och soffbordet ska sitta. Svårt att veta när inte möblerna står på plats. Men jag tror vi fick till det ganska bra. Om det blir fel så kan jag ju alltid skylla på Lena :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0